Winkelwagen
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Het door mij bestelde product is niet leverbaar, hoe kan dat?
    Helaas komt het wel eens voor dat een product niet leverbaar is. Een aantal redenen hiervoor zijn:
    - Het artikel is al verkocht in onze winkel of in de webshop;
    - Ons voorraadsysteem is niet up-to-date;
    - Het product is niet aanwezig.

    Wij proberen er voor te zorgen dat de bovenstaande punten zo weinig mogelijk voorkomen. Wanneer het helaas toch voorkomt dat wij het door jouw bestelde artikel niet onmiddellijk kunnen leveren, gaan we na of het door jouw bestelde artikel leverbaar is via de leverancier. Wanneer ook de leverancier het artikel niet kan leveren, stellen wij jou hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte en retourneren wij jouw aankoopbedrag. Wanneer wij een eventueel alternatief hebben, stellen wij jou hier uiteraard van op de hoogte.
  • Hoe verloopt het bestelproces?
    Bestellen bij Skihut gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit een paar stappen. Bij deze stappen kunt u uw gegevens invullen, aangeven waar wij jouw zending moeten afleveren en hoe jij wilt betalen.

    Jouw bestelling wordt pas definitief na de betaling.

Betalen en retourneren

  • Hoe moet ik mijn pakket opsturen?
    Wij raden je aan om het pakket aangetekend en/of verzekerd naar ons toe te sturen. Hierdoor heb je de zekerheid of het pakket bij ons is aangekomen. Mocht het pakket kwijt raken bij PostNL, dan ontvangt je van PostNL jouw aankoopbedrag retour. Skihut is niet aansprakelijk voor pakketten die kwijt zijn geraakt en niet aangetekend of verzekerd verzonden zijn.

    Bewaar te allen tijde het verzendbewijs, zodat je kan aantonen, wanneer dit nodig is, dat je het pakket daadwerkelijk hebt verzonden.
  • Hoelang duurt het voordat mijn aankoopbedrag wordt terugbetaald?
    Wanneer wij jouw bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail waarin wij aangeven jouw bestelling te hebben ontvangen. Aan de hand van jouw betaalmethode zullen wij de betaling zo spoedig mogelijk retourneren. Wij streven er na om iDeal betalingen binnen 5 werkdagen op jouw bankrekening terug te boeken, creditcard betalingen kan je gemiddeld na 30 dagen terug vinden op jouw creditcard overzicht. PayPal betalingen staan gemiddeld binnen 2 á 5 werkdagen op jouw PayPal- account.
  • Ik heb een verkeerd artikel gehad, wat kan ik doen?
    Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een verkeerd artikel ontvangt. Je kan het beste een e-mail sturen met het probleem naar [email protected]. Wij zullen samen met jou een gepaste oplossing zoeken, zodat het product kan worden geruild.
  • Ik heb zojuist betaald, maar ik heb nog geen bevestiging gehad?
    Soms duurt het even voor je een bevestiging van de geplaatste bestelling ontvangt. Wanneer je bevestigd wilt hebben dat jouw bestelling goed geplaatst is, kan je het beste een email sturen naar [email protected] . Wij zullen voor jou uitzoeken of jouw bestelling is doorgekomen. Tevens kan je in jouw account jouw eerder geplaatste bestellingen terugvinden.
  • Ik wil een via de webshop besteld artikel ruilen in de winkel, kan dat?
    Je kan een artikel omruilen in de winkel als deze bij ons op voorraad is.
  • Ik wil een artikel ruilen, hoe kan ik dat doen?
    Bij jouw bestelling ontvangt je een retourformulier. Wanneer je niet tevreden bent met jouw bestelling kan je jouw bestelling aanmelden via [email protected], waarbij je vermeldt welk artikel je wilt ruilen en wat je er voor retour wilt ontvangen. Het retourformulier dien je geheel ingevuld bij jouw bestelling te voegen, zodat wij deze zo spoedig mogelijk na ontvangst kunnen afhandelen.

    Je kan jouw order retourneren naar:
    Skihut Webshop
    Treilerweg 49a
    2583 DB Den Haag

    Wanneer wij jou order retour hebben ontvangen, zullen wij het artikel (waar mogelijk) vervangen door het door jou gewenste artikel.

  • Ik wil een artikel terugsturen, hoe kan ik dat doen?
    Bij jouw bestelling ontvang je een retourformulier. Wanneer je niet tevreden bent kan je het artikel binnen 14 dagen retourneren Het retourformulier dien je geheel ingevuld bij jouw bestelling te voegen, zodat wij deze zo spoedig mogelijk na ontvangst kunnen afhandelen.

    Je kan jouw order retourneren naar:
    Skihut Webshop
    Treilerweg 49a
    2583 DB Den Haag

    Wanneer wij jouw order retour hebben ontvangen, zullen wij jouw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk retourneren.
  • Krijg ik geld terug als het door mij bestelde product niet naar wens is?
    Wanneer het bestelde artikel niet naar wens is, ontvang je zo spoedig mogelijk, na ontvangst van jouw retour gekomen order het aankoopbedrag retour.
  • Met welke creditcards kan ik betalen?
    Het is mogelijk om met Mastercard en Visa te betalen.
  • Waarom krijg ik wel geld terug bij ruiling als ik online bestel en niet in de winkel?
    Wettelijk gezien is Skihut verplicht je de kans te geven om jouw bestelling via onze webshop te retourneren en jouw aankoopbedrag terug te geven. In de winkel hebben wij het recht om je een tegoed bon te verschaffen bij retournering van jouw aankoop, omdat je het gekochte artikel in de winkel heeft kunnen bekijken voor aankoop.
  • Waarom neemt de retourbetaling 5 werkdagen in beslag?
    Skihut werkt met een tussenpartij die alle betalingen verwerkt. Wanneer wij het verzoek geven om de retourbetaling aan je te voldoen, zal Ogone deze betaling met de uitbetaling mee laten draaien. Deze betaling vindt een keer per week plaats. Om deze reden kan het zijn dat een retourbetaling 5 werkdagen in beslag neemt.
  • Welke betaalmethodes zijn er?
    Je kan in de webshop van Skihut betalen met Ideal, Visa-, Mastercard, Paypal en Klarna.

    Voor België heb je de mogelijkheid tot Bankcontact, Mistercash, Giropay, Inge Homepay, Cbc online, KBC Online, Belfius en vooruit betalen.

    Voor Duitsland kan je gebruik maken van Sofort überweisung.
  • Voor wie zijn de kosten van een retourzending?
    Wanneer je een bestelling aan ons retourneert, zijn de kosten voor eigen rekening. Je kan zelf kiezen met welke partij je het pakket naar ons terug wilt sturen.

    Hieronder een overzicht van de kosten:

    PostNL:

    Basis pakket € 6,75
    Aangetekend verzenden € 8,05

    DHL:

    € 5,50
  • Waar moet ik mijn bestelling naar terug sturen?
    Ons adres is:

    Skihut Webshop
    Treilerweg 49a
    2583 DB Den Haag

    Wij hebben geen antwoordnummer.
  • Binnen hoeveel tijd moet ik mijn order terugsturen?
    Je kan jouw order binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Red je dit onverhoopt niet? Stuur dan een email naar [email protected]. Wanneer wij jouw bestelling zonder opgave van reden te laat ontvangen, zullen wij deze aan jou retourneren.
  • Hoe lang is een tegoedbon of cadeaubon geldig?
    Deze bonnen zijn 5 jaar geldig, na datum uitgifte.

Aanbiedingen

  • Zijn de aanbiedingen op de webshop ook geldig in de winkel?
    Skihut kent twee soorten aanbiedingen. In onze winkel en in de webshop zijn er algemene aanbiedingen en afprijzingen. Tevens zijn er aanbiedingen en afprijzingen die enkel via de webshop geldig zijn. In de winkel is het helaas niet mogelijk om de betreffende artikelen voor de webshop-prijs te kopen.

Bezorgen

  • Kan ik mijn bestelling ook in de winkel afhalen?
    Het is mogelijk om jouw bestelling af te halen in onze winkel. Je ontvangt van ons bericht wanneer jouw bestelling klaarstaat. Zodra je deze email ontvangt kan je jouw bestelling direct ophalen. Wij streven er naar om jouw bestelling binnen 3 werkdagen klaar te zetten.
  • Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten afleveren?
    Het is mogelijk om jouw bestelling op een ander adres af te leveren. In het bestelproces kan je het afleveradres wijzigen naar elk gewenst adres. Indien je kiest voor betaling via Klarna is dit niet mogelijk.
  • Met welk bedrijf worden de pakketten bezorgd?
    Wij verzenden onze pakketten met PostNL.
  • Mijn artikel is beschadigd aangekomen, wat nu?
    Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een beschadigd artikel ontvangt. Je kan het beste een e-mail met het probleem sturen naar [email protected]. Wij zullen samen met jou een gepaste oplossing zoeken, zodat het product vervangen kan worden.
  • Op welke dagen worden de pakketten bezorgd?
    PostNl bezorgt pakketten van maandag t/m zaterdag. Momenteel verzendt Skihut dagelijks de bestellingen van maandag tot vrijdag en zondag.
  • Wat is de levertijd?
    Skihut streeft naar een levertijd van maximaal 3 werkdagen. In het hoogseizoen is het echter wel eens mogelijk dat deze levertijd verstrijkt. Je wordt hier uiteraard van op de hoogte gehouden.
  • Wat zijn de bezorgkosten?



    Land

    Verzendkosten

    Gratis verzending vanaf

    Nederland

    € 5,00

    € 100,00

    België

    € 7,50

    € 150,00

    Duitsland

    € 7,50

    € 150,00

    Luxemburg

    € 12,50

    € 200,00

    Frankrijk

    € 15,00

    € 200,00

    Groot Brittannië

    € 15,00

    € 200,00

    Denemarken

    € 15,00

    n.v.t.

    Italië

    € 15,00

    n.v.t.

    Oostenrijk

    € 15,00

    n.v.t.

    Finland

    € 25,00

    n.v.t.

    Ierland

    € 30,00

    n.v.t.

    Noorwegen

    € 30,00

    n.v.t.

    Portugal

    € 30,00 

    n.v.t.

    Hongarije

    € 20,00

    n.v.t.

    Bulgarije

    € 30,00

    n.v.t.

    Estland

    € 35,00

    n.v.t.

    Griekenland

    € 30,00

    n.v.t.

    Kroatië

    € 30,00

    n.v.t.

    Litouwen

    € 35,00

    n.v.t.

    Letland

    € 35,00

    n.v.t.

    Polen

    € 20,00

    n.v.t.

    Roemenië

    € 30,00

    n.v.t.

    Spanje

    €15.00

    €150,-

    Slovenië

    € 20,00

    n.v.t.

    Slowakije

    € 20,00

    n.v.t.

    Tsjechië

    € 20,00

    n.v.t.

    Zweden

    € 20,00

    n.v.t.

    Zwitserland

    € 20,00

    n.v.t.

Contact

Mijn gegevens

  • Kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Je kan altijd jouw gegevens wijzigen. Je kan inloggen op jouw account door op “inloggen” te drukken. Na het invullen van jouw inloggegevens, kom je in jouw account terecht. Hier kan je uw gegevens aanpassen.
  • Waar gebruikt u mijn gegevens voor?
    Jouw gegevens blijven te allen tijde intern bij Skihut. Wij gebruiken ten eerste jouw gegevens om jouw bestellingen zo goed mogelijk af te handelen. Daarbij ontvang je twee keer per jaar van ons een mailing per post zodat je op de hoogte blijft van de grote acties van Skihut. Wanneer je hebt aangegeven dat je tevens een nieuwsbrief wilt ontvangen, dan gebruiken wij jouw e-mailadres om onze nieuwsbrief naar jou toe te sturen.

Wintersport

  • Is het ook mogelijk om mijn ski's of snowboard te brengen voor onderhoud?
    Bij ons filiaal in Scheveningen kan je jouw ski's of snowboard langs brengen voor een aantal onderhoudsbehandelingen. 
    Hieronder vind je een beknopt overzicht.

    Ski's & Snowboards
    Slijpen en waxen € 24,50
    Slijpen, waxen en kleine reparaties van bijv. krasjes of putjes € 37,50
    Slijpen €15,00
    Ontroesten (bovenop de andere prijzen) €10,00

    Je kan jouw ski's of snowboard bij onze winkel in Scheveningen afgeven op de Skiafdeling.
    Voor maandag gebracht betekent de daarop volgende zaterdag klaar om af te halen in ons filiaal.
  • Waarom adviseren jullie ski’s en snowboards niet online te bestellen?
    Op onze Skiafdeling in Scheveningen hebben wij zeer ervaren personeel rondlopen die je goed kunnen adviseren welke ski’s of snowboard het beste bij jouw wensen past. Helaas kunnen wij je hier online niet bij begeleiden. Om deze reden geven wij jou een kanttekening dat wanneer je niet overtuigd bent van welke ski’s of snowboards je wilt aanschaffen, je het beste bij ons langs kunt komen.

    Na aanschaf van een paar ski’s of een snowboard bij ons in de winkel, zorgt ons personeel er voor dat het door jou aangeschafte product op de juiste manier afgesteld wordt, afhankelijk van jouw gewicht en schoenen. Dit zorgt er voor dat je het beste uit jouw ski’s of snowboard kan halen en eventuele gevaren bij een val worden beperkt. Zoals je kan begrijpen kunnen wij je deze service niet verlenen wanneer je jouw ski’s of snowboard via onze webshop aanschaft. Om deze reden is Skihut niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen van het niet goed afstellen van de via de webshop gekochte ski’s of snowboard.

Cookies traceren voor de beste Skihut-ervaring. Om je beter en persoonlijker te kunnen helpen, gebruiken wij cookies en daarmee vergelijkbare technieken zoals link-tracking. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. En hiermee advertenties en andere content aanpassen aan jouw interesses en jou persoonlijke content laten zien. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.