Winkelwagen
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Ruilen & Retourneren

Deze voorwaarden zijn van toepassing op bestellingen via de webshop; voor aankopen in onze winkel zijn andere voorwaarden van toepassing. Vraag naar de voorwaarden in de winkel.

Ruil- en retourvoorwaarden
Na ontvangst van jouw bestelling heb je 14 dagen de tijd om te beslissen of je tevreden bent met jouw bestelling. Binnen deze periode kan je jouw bestelling ruilen of retourneren. De door jou gekochte artikelen dienen in dezelfde staat en ongedragen geretourneerd te worden. Ook dient de productverpakking in originele staat geretourneerd te worden.

Retourtermijn
Je hebt de mogelijkheid om jouw bestelling te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. 

Ruilen en retourneren in de winkel
Het is mogelijk om jouw pakket in de winkel te retourneren of het gekochte artikel om te ruilen, als deze nog op voorraad is. 

Ruilen en retourneren per koerier

Je kan jouw order retourneren naar; 

Skihut Webshop 

Treilerweg 49a
2583 DB Den Haag
Nederland

Retourformulier
Bij jouw bestelling ontvang je een retourformulier. Het retourformulier dien je geheel ingevuld bij de bestelling toe te voegen zodat wij deze zo spoedig mogelijk na ontvangst kunnen afhandelen.

Klacht over artikel
Wanneer je een klacht of een defect artikel hebt ontvangen, verzoeken wij om een email te sturen naar [email protected] of te bellen naar 070 354 2626. Na uitleg van de klacht zullen wij jou adviseren hoe het probleem zo spoedig mogelijk verholpen kan worden.

Terugbetaling
Wanneer wij jouw bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail waarin wij aangeven jouw bestelling te hebben ontvangen. Aan de hand van jouw betaalmethode zullen wij de betaling zo spoedig mogelijk retourneren. Wij streven er naar om iDeal betalingen binnen 3 werkdagen op jouw bankrekening te retourneren, creditcardbetalingen kan je gemiddeld na 30 dagen terugvinden op jouw creditcardoverzicht.

Kosten retourzending
De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Heb je echter een Skipas en level Zwart dan zijn de kosten voor rekening van Skihut. Je kan dan een retourlabel aanvragen bij onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Wil jij weten welk level jij hebt bereikt? Bekijk jouw level bij 'mijn account' op onze website. 

Enkele tips bij het retourneren van een product
  • Verpak de artikelen goed, zodat ze niet beschadigen in het retourproces. Bij artikelen die beschadigd retour komen, zijn wij genoodzaakt om uw pakket weer terug te verzenden.
  • Verzeker je pakket als het een dure bestelling betreft. Mocht er iets misgaan met de verzending, dan ben jij verantwoordelijk.

Cookies traceren voor de beste Skihut-ervaring. Om je beter en persoonlijker te kunnen helpen, gebruiken wij cookies en daarmee vergelijkbare technieken zoals link-tracking. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. En hiermee advertenties en andere content aanpassen aan jouw interesses en jou persoonlijke content laten zien. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.